RE: Tehnika i cijena /sto valja treba i platit/

#16 von Morska vila , 13.07.2009 11:25

sve je to teška muljaža

tak mi je nedavno riknuo printer canon..mislim riknuo hm...
star je on sigurno nekih 5 godina i krasno me služio,mazila sam ga i pazila,
i tak bacim lovu na nove patrone, spojim na laptop i hoću neš isprintati
isprinta mi dve stranice i stane
i ni mrdac
nit sim,nit tam

sve sam provjerila, kablove, struju,softwere, resetirala,magijala,klečala i molila ,a ova se ustreptao onom naranđastom lampicom i ni da zucne
niš--- internet majka, i tak pronađem informaciju, (nisam dugo tražila,izbacio mi google u roku sekunde odgovor)
da je canon ugradio chip u printer koji nakon određenog broja isprintanih stranica jednostavno zakomira čitav uređaj
taj chip se ne može nigdje nabaviti koliko sam skužila, nego mogu printer bacit u smeće i kupit novi


a platila sam ga.... onda ohoho

 
Morska vila
Besucher
Beiträge: 3.069
Registriert am: 26.03.2009


RE: Tehnika i cijena /sto valja treba i platit/

#17 von opicen , 13.07.2009 12:34

sve ljepse od ljepseg

opicen  
opicen
Besucher
Beiträge: 8.761
Registriert am: 05.03.2009


RE: Tehnika i cijena /sto valja treba i platit/

#18 von Morska vila , 30.10.2009 09:59

što se tiče garancija i vraćanja uređaja u dućan radi ostvarivanja zagarantiranih prava

imam jednu konzolu za igranje koja je jednostavno zakomirala i ona je treptala svojom naranđastom lampicom , u selidbi izgubili račun, no s obzirom da nije davno nabavljena , garancija bi trebala još trajati
ali u dućanu bez računa niš

telefon u ruke , i zovi direkt kod proizvođača
teta na vrućoj liniji istog trena je u svom kompiću pronašla broj konzole, da garancija vrijedi,
da je sve kristalno čisto jasno,i bila je super ljubazna

drugi dan mi je pred vratima stajao UPS kako bi pokupio konzolu
za otprilike 5 dana koznola je bila isporučena, popravljena
s finim i ljubaznim popratnim pismom isprike radi nezgoda s njihovim proizvodom

poučena tim iskustvom

mislim da je bolje obratiti se direktno proizvođaču, a ne u dućan
to vrijedi za velike tvrtke koje imaju dobar kundenservice

 
Morska vila
Besucher
Beiträge: 3.069
Registriert am: 26.03.2009


RE: Tehnika i cijena /sto valja treba i platit/

#19 von Susi , 30.10.2009 10:34

I ja se u zadnje vrijeme direkt obratim. Trgovci se sve vise i vise bore protiv reklamacija ma da su zaduzeni ako prodavaju stvari. Ali jednostavno mi se ne da nonstop navlacit i podsjetit trgovce na moja prava.
I kao sto je Vila rekla, Kundenservice poznatih firmi to obavlja op cup.

Susi  
Susi
Besucher
Beiträge: 6.934
Registriert am: 05.03.2009


RE: Tehnika i cijena /sto valja treba i platit/

#20 von Misko , 30.10.2009 11:54

-kako da povratim ulozeni novac na nogometnu utakmnicu koja se izlojavila i nije bila onakva kakao su obecali?

 
Misko
Besucher
Beiträge: 18.900
Registriert am: 01.03.2009


   

kako osvojiti prvi milijun
sto se mora, i sto ne mora...

Xobor Xobor Forum Software
Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz